Bericht schrijven >

Vriendelijke groeten Danny van Strien Muziek Promotor

Populairste Muziek Promotor van Nederland en de Benelux met Talloze Artiesten Zangers en Zangeressen Danny van Strien

Danny van Strien
Leuk dat jullie het filmpje van onze ontmoeting op 30 maart op de website hebben geplaatst. Het was een bijzondere, gezellige dag. Huisduinerkoor

Gerda Diederich
Microsoft sells its software as either as full-retail (meaning something you can buy at a store or from a catalogues) or "OEM" http://softpricedownloads.online/ (which stands for "Original Equipment Manufacturer"). Full retail software must always contain a COA, product key, and installation media.

softpricedownloads
Morgen avond zangavond met o.a. het Onger Oens koor uit Urk, aanvang om 19.30 uur in de Morgenster in Den Helder, Kerk open om 19.00 uur

L.Snoek
  Mooi gastenboek succes
www.dannyvanstrien.jimdo.com
Vriendelijke Groeten

Danny van strien
Geweldig jullie optreden

'Jan Kieboom
Lieve mensen, ga zo door. Geweldig dat jullie deze mooie liederen te horen mogen geven. Jammer genoeg kom ik te weinig terug op het eiland, maar wens jullie alle succes met de optredens.

Ina Bakelaar
Nice

Mr. Bredan Nelson
Te laat heb ik deze mooie website ontdekt. Kom de laatste week van aug. weer naar Texel en zoek dan waar jullie optreden. Jammer genoeg niet in die laatste week van aug. Volgend jaar kijk ik eerste op deze site. Kom uit zuid-limburg en krijg kippenvel als jullie zingen. Succes!!

No Adriolo
Wat een mooie [nieuwe] website hebben jullie. Ben ik blij mee, want nu weet ik wanneer ik naar Texel moet komen.
Trijnie Boon
Blaricum